O ολλανδός οδηγός Rob Slotemaker έφτιαξε σχολή ελέγχου αυτοκινήτων.
Το 1960, τα χειμερινά ελαστικά δεν υπήρχαν και το σύστημα τετρακίνησης ήταν σε εξέλιξη (έκανε το ντεμπούτο του στο Jensen FF το 1966). Αυτό σημαίνει ότι αυτό το Triumph TR3 που χρησιμοποιήθηκε ως ντέμο από τον ολλανδό οδηγό Rob Slotemaker δεν είχε κανένα από αυτά τα χαρακτηριστικά.
Ο Slotemaker ξεκίνησε με αυτοκίνητα ράλι και συνέχισε σε αγώνες αντοχής. Από τα τέλη της δεκαετίας του '50, ήταν τακτικός σε εκδηλώσεις όπως οι 24 Ώρες του Le Mans, τα 1000 χλμ. του Nürburgring, το Τουριστικό Τρόπαιο και η Targa Florio.Είχε επίσης αγωνιστεί με διάφορες μάρκες αυτοκινήτων, όπως οι Jaguar C-type, τα Minis, οι TVR Granturas, τα Triumph Spitfire, οι Morgan Plus 4, οι Porsche 904, οι Alfa Romeo T33 / 2, και οι Deep Sanderson 301.
Το 1956 o Slotemaker ίδρυσε μια σχολή ελέγχου αυτοκινήτων στις Κάτω Χώρες, η οποία εξακολουθεί να λειτουργεί και σήμερα. Τέσσερα χρόνια αργότερα, μεταφέρθηκε στη Βρετανία, στο πρώτο εκπαιδευτικό κέντρο του νησιού κοντά στο Wolvey. Εκεί, χρησιμοποιώντας ένα συνεχώς βρεγμένο δρόμο, προσπάθησε να διδάξει στους οδηγούς να μην φρενάρουν όταν το αυτοκίνητο γλυστράει, αλλά να χρησιμοποιούν τον συμπλέκτη, και να κατεβάζουν ταχύτητα. Τότε που το ABS ήταν τουλάχιστον μια δεκαετία μακριά.
Λόγω της εμπειρίας του, ο Slotemaker επιλέχθηκε ως ένας από τους οδηγούς της ταινίας Le Mans του 1971 του Steve McQueen. Πέθανε εννέα χρόνια αργότερα στο Circuit Park Zandvoort, όταν ντεραπάρισε επειδή είχε χυθεί πετρέλαιο στον δρόμο και συνέτριψε το Chevrolet Camaro που οδηγούσε, πάνω σε ένα αυτοκίνητο που βρισκόταν στην άκρη του πάρκου.